Täällä on ennen minua käynyt paljon suomalaisia tyttöjä ja tulee varmasti käymään minun jälkeenikin. Toisinaan tuntuu siltä kuin kaikki tuntemani tytöt olisivat jo käyneet täällä kokemassa afrikkalaisen seksin ihmeelliset nautinnot. Sain itse ensimmäisen vihjeen tutulta antropologian opiskelijalta, eräältä Anniinalta, joka on minua muutaman vuoden vanhempi ja valmistelee jo graduaan. Anniina oli ottanut suorastaan sydämen asiakseen valistaa meitä nuorempia mbungwagombejen kulttuurista ja lempeästä seksuaalisuudesta. Hänen kertomansa kiihottamina me sitten aloimme säästää lippuun voidaksemme matkustaa rakkauden paratiisiin.

Heimo suhtautuu suvaitsevaisesti myös naisten väliseen homoseksuaalisuuteen, ja olen saanut kokeilla sitäkin moneen otteeseen täällä. Isäntäperheeni äiti ottaa minut mielellään lämmittämään sänkyään ja hänellä on kuusitoistavuotias tytär joka halailee minua mielellään alasti niin että nännimme hyväilevät toisiaan. Ystävättäreni Tanja tuli hiljattain Suomesta käymään ja hänelle järjestettiin omat mborongwa-juhlat joissa hän sai nauttia heimon miesten rakastajantaidoista. Hän oli myös minun kanssani iltatulilla ja heimo riemuitsi ja taputti käsiään kun aloimme rakastella toisiamme 69-asennossa. Sitten isäntäperheeni äiti otti meidät molemmat sänkyynsä yhdessä miehensä kanssa ja yön nautinto oli ihmeellinen. Ennen paluutaan Suomeen Tanja opetti naistenvälisen seksin salaisuuksia myös nuorelle halisiskolleni täällä.

Olen tällä hetkellä ainoa vakituisesti tässä kylässä oleva suomalaistyttö, mutta naapurikylässä on toinen, sairaanhoitajaksi opiskeleva Katja, jota en tunne kovin hyvin. Olen kyllä nähnyt hänet matkan päästä. Kylien on tarkoitus järjestää tytönvaihtajaiset joissa minä saan rakastella naapurikyläläisten ja Katja minunkyläläisteni kanssa. Minun ja Katjan on myös määrä maata toistemme kanssa osana kylienvälisiä ystävyysseremonioita. Hytisen jo kiihkeästä halusta ja odotuksesta kun ajattelin millaista siitä tulee.

Meidän mbungwagombejen kylissä rakkautta kokeneiden tyttöjen on tarkoitus perustaa Suomeen oma yhdistys. Pidämme yhdessä tyttöjen seksibileitä muistellen onnellisia aikoja mbungwagombejen parissa. Tarkoituksemme on myös painostaa Suomea ottamaan vastaan mbungwagombe-pakolaisia, jotta voimme Suomessakin elää sellaista autuaallista rakkauselämää, joka on luonteenomaista tälle ihanalle, ihmeelliselle heimolle. Suomalaisten miesten kanssa siitä ei tietenkään tulisi mitään.