Nyt olen käymässä Suomessa. On hauskaa seurata suomalaispoikien reaktioita kun kertoo olleensa afrikkalaisten miesten rakkautta kokemassa. Heti saa kuulla olevansa huora ja paska ja vaikka mitä. 

Tapasin juuri erään kundin joka julisti kovalla äänellä olevansa maahanmuuttokriittinen ja haluavansa valkoisen naisen. Olin kuulemma oikea vaalea elovenatyttö ja hän halusi minua siksi. Esitin että tämä teki minuun syvänkin vaikutuksen. Poika reppana alkoi muna tanassa vaatia seksiä ja minä tyttöhän tuumin siihen että miksi ei. Kondomia tämä poika ei tietenkään halunnut käyttää, nou söör. Sitten olin jo alasti ja poika samoin (vittu miten pahalta sen munat haisivat, tuli ihan Afrikan vuohet mieleen) kerroin miten olin nussinut Afrikan miehiä. Kundin kulli lerpsahti siihen paikkaan ja tuli kiire pois huoneesta. Eipä muistanut edes ottaa kledjuja mukaansa. :D